UWAGA - Obsługa klientów w MPWiK – działania prewencyjne

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych Biuro Obsługi Klienta od dnia 09.11.2020 roku będzie nieczynne do odwołania, a wszystkie działy MPWiK nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznie, listownie lub poprzez pocztę elektroniczną - kliknij tutaj

Jedynie w sytuacjach wyjątkowo ważnych, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, będzie możliwy osobisty kontakt w MPWiK. Prosimy o kontakt bezpośrednio z działem merytorycznym zajmującym się Państwa sprawą. 


Za niedogodności przepraszamy.


Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków, a wszelkie awarie będą usuwane na bieżąco.