Pomiń zawartość →

UWAGA – Obsługa klientów w MPWiK – działania prewencyjne


Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych Biuro Obsługi Klienta od dnia 16.03.2020 roku będzie nieczynne do odwołania, a wszystkie działy MPWiK nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznie, listownie lub poprzez pocztę elektroniczną – kliknij tutaj

Jedynie w sytuacjach wyjątkowo ważnych, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, będzie możliwy osobisty kontakt w MPWiK. Prosimy o kontakt bezpośrednio z działem merytorycznym zajmującym się Państwa sprawą. 


Jednocześnie informujemy, że okres oczekiwania na warunki techniczne oraz uzgodnienia dokumentacji technicznej ulega wydłużeniu.


Za niedogodności przepraszamy.


Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków, a wszelkie awarie będą usuwane na bieżąco.

Opublikowano w Aktualności