w siedzibie Spółki jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00.
Dziennik podawczy: pokój nr 7
Kasa: pokój nr 6
Biuro Obsługi Klienta:
Dział Techniczny: stanowisko nr 2 gdzie można uzyskać informacje dotyczące:
1. Wydania warunków przyłączenia;
2. Informacje dotyczące wniosku o wydanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej;
3. Opracowania projektu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej/przebudowy uzbrojenia wod.-kan.;
4. Doboru wodomierza;
5. Uzgodnienia projektu branżowego.
W celu uzyskania protokołu odbioru sieci/przyłącza należy się skontaktować z Działem Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej, szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów pod linkiem:
Procedura przyłączenia do sieci
Dział Sprzedaży i Gospodarki Wodomierzowej: stanowisko nr 3, gdzie można:
1. Zawrzeć umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków;
2. Zmienić dane Odbiorcy usług;
3. Uzyskać informacje na temat usługi eFAKTURA lub iBOK;
4. Ustalić termin montażu/legalizacji/demontażu wodomierza lub plombowania konsoli wodomierzowej.
Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów niezbędnych do podpisania umowy dostępne są pod linkiem: