Pomiń zawartość →

Odczyt wodomierza

Wodomierze główne odczytywane są przez pracowników Spółki co 2 miesiące, według ustalonych, powtarzalnych tras.

Odczyty wykonywane są w dni robocze. Każdy odczytywacz na życzenie Klienta winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem oraz upoważnienie do wykonywania odczytów podpisane przez Prezesa Spółki.

Jeżeli odczytywacz nie zastanie Klienta w domu, to zostawia powiadomienie. Prosimy wówczas o podanie nam aktualnego odczytu wskazań wodomierza wg wybranej przez Państwa formy kontaktu:

poprzez formularz (kliknij)

telefonicznie pod numerami: 

– /17/ 8509675
– /17/ 8509641
– /17/ 8509631
– /17/ 8509605
– /17/ 8509601
– /17/ 8509640

lub osobiście w siedzibie firmy:

 

Dział Zbytu

pok. 204-205

pon-pt w godz: 7-15

Przed wykonaniem telefonu prosimy o przygotowanie numeru klienta z faktury.

Pracownicy Spółki nie pobierają od Klientów wpłat gotówkowych za wodę lub ścieki!