Pomiń zawartość →

Odczyt wodomierza

Wodomierze główne odczytywane są przez pracowników Spółki co 2 miesiące, według ustalonych, powtarzalnych tras.

Odczyty wykonywane są w dni robocze. Każdy pracownik na życzenie Odbiorcy Usług winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem oraz upoważnienie do wykonywania odczytów podpisane przez Prezesa Spółki.

Pracownicy Spółki nie pobierają wpłat gotówkowych za wodę i/lub ścieki!

Jeżeli pracownik nie zastanie Odbiorcy Usług w domu, pozostawia powiadomienie. Prosimy wówczas o podanie nam aktualnego odczytu wskazań wodomierza wg wybranej przez Państwa formy kontaktu:

poprzez:

szczegółowe informacje jak zarejestrować się w iBOK (kliknij)

Instrukcja podawania stanu wodomierza w iBOK (kliknij)

w razie pytań dotyczących usługi iBOK można dzwonić pod numer 17 85 09 602

  • Telefonicznie

dzwoniąc pod numerem 17 85 09 600 kolejno wybierając tonowo 2 i kolejno 2.
(od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00)

Przed wykonaniem telefonu prosimy o przygotowanie numeru Odbiorcy faktury/Płatnika.