
Wodomierze główne odczytywane są przez pracowników Spółki co 2 miesiące, według ustalonych, powtarzalnych tras.
Odczyty wykonywane są w dni robocze. Każdy odczytywacz na życzenie Klienta winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem oraz upoważnienie do wykonywania odczytów podpisane przez Prezesa Spółki.
Jeżeli odczytywacz nie zastanie Klienta w domu, to zostawia powiadomienie. Prosimy wówczas o podanie nam aktualnego odczytu wskazań wodomierza wg wybranej przez Państwa formy kontaktu:
poprzez formularz (kliknij)
telefonicznie pod numerami:
– /17/ 8509675– /17/ 8509641
– /17/ 8509631
– /17/ 8509605
– /17/ 8509601
– /17/ 8509640
lub osobiście w siedzibie firmy:
Dział Zbytu
pok. 204-205
pon-pt w godz: 7-15
Przed wykonaniem telefonu prosimy o przygotowanie numeru klienta z faktury.
Pracownicy Spółki nie pobierają od Klientów wpłat gotówkowych za wodę lub ścieki!