Biuro Obsługi Klienta/Dział Techniczny


Biuro Obsługi Klienta działające w ramach Działu Technicznego, zostało powołane w celu ułatwienia klientom kontaktu ze Spółką.

 

Zadaniem Biura Obsługi Klienta jest:

  • Udzielanie informacji,
  • Przyjmowanie wniosków o wydanie warunków technicznych
  • Kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych

 

 

Biuro Obsługi Klienta
pok. 108 ul. Naruszewicza 18
pon-pt.: w godz. 7-15
wtorek: w godz. 7-17
tel. /17/85 09 667, /17/85 09 676
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

 

Zadaniem Działu Technicznego jest m.in.:

  • Wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod-kan.,
  • Wydawanie warunków technicznych montażu kolejnego wodomierza głównego,
  • Wydawanie warunków technicznych montażu wodomierza dla ustalenia ilości wody bezpowrotnie zużytej,
  • Uzgadnianie dokumentacji projektowych w zakresie sieci i przyłączy wod-kan. oraz lokalizacji wodomierzy,
  • Opiniowanie rozwiązań kolizji, zbliżeń, nietypowych rozwiązań technicznych,
  • Projektowanie – potrzeby własne oraz projekty zlecone.

 

Wnioski o wydanie warunków technicznych oraz wytyczne MPWiK w sprawie zawartości dokumentacji projektowej w zakładce „Procedura przyłączenia do sieci”

 

Dział Techniczny

pok. 106, 108, 109 ul. Naruszewicza 18

pon-pt.: w godz. 7-15

wtorek: w godz. 7-17

tel. /17/85 09 667, /17/85 09 676, /17/85 09 616, /17/85 09 665

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Kierownik Działu Technicznego

pok. 107 ul. Naruszewicza 18

pon-pt.: w godz. 7-15

tel. /17/85 09 671